Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

ΡΥΘΜΙΣΗ ΘΕΜ. ΦΠΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙ/ΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΔΟΥ

Με την Α.Υ.Ο-Πολ.1212/11.10.2011 του ΥΠΟΙΚ με θέμα "Αντιμετώπιση θεμάτων ΦΠΑ κατά την μεταγραφή των υποκειμένων στη Δ.Ο.Υ. μεγάλων επιχειρήσεων καθώς και στη Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Ε.Ε. Αθηνών κατ' εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 6 του άρθρου 55 του ν. 4002/2011."προβλέπονται τα παρακάτω.
Ειδικότερα,
ΑΠΟΦΑΖΙΖΟΥΜΕ
1. Οι περιοδικές, έκτακτες και εκκαθαριστικές δηλώσεις ΦΠΑ, αρχικές ή τροποποιητικές (σε έντυπη μορφή ή μέσω TAXISnet), καθώς και οι αιτήσεις επιστροφής ΦΠΑ των υποκειμένων που θα μεταγραφούν σε άλλη ΔΟΥ κατ' εφαρμογή των διατάξεων της παραγράφου 6 του άρθρου 55 του ν. 4002/2011, υποβάλλονται:
α) στην παλιά Δ.Ο.Υ. εφόσον αφορούν φορολογικές ή διαχειριστικές περιόδους που λήγουν πριν την ημερομηνία μεταγραφής των επιχειρήσεων (10.10.11). 
β) στη νέα Δ.Ο.Υ. εφόσον αφορούν φορολογικές ή διαχειριστικές περιόδους που λήγουν από την ημερομηνία μεταγραφής των επιχειρήσεων και μετά. 
2. Η απόφαση αυτή να δημοσιευτεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. 
Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ
Δείτε ολόκληρη την Α.Υ.Ο-Πολ.1212/2011. http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/69/3c/43/693c43528efa00fc0b1b57f5210967e4a614d580/application/pdf/%CE%A0%CE%9F%CE%9B+1212.pdf













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *