Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2020

Α.1241/2020- ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΚΚΡΕΜΩΝ ΕΝΔΙΚΟΦΑΝΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΑΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Με  την  Α. 1241/29.10.2020  του   Υφυπουργού  Οικονομικών  και  του  Διοικητή της  ΑΑΔΕ  (που δημοσιεύθηκε στο  ΦΕΚ 4804/30.10.2020 τεύχος Β)'  με θέμα " Παράταση της προθεσμίας του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου έκτου της από 30.03.2020 Πράξης   Νομοθετικού   Περιεχομένου   (Π.Ν.Π.)   (Α’ 75) ως προς την εξέταση της ενδικοφανούς προσφυγής του άρθρου 63 του ν. 4174/201 "ορίζονται   τα  ακόλουθα. Ειδικότερα.....αποφασίζουμε:

1. Για τις εκκρεμείς ενδικοφανείς προσφυγές με αντικείμενο ζητήματα αλληλέγγυας ευθύνης κατ’ άρθρο 50 του ν. 4174/2013 (Α’ 170),

για τις οποίες η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 5 του άρθρου 63 του ν. 4174/2013 (Α’ 170) για έκδοση απόφασης, συμπληρώνεται  από  την  30η  Οκτωβρίου  2020  έως  και  την  31η  Δεκεμβρίου  2020,  η  προθεσμία  του  ως  άνω  άρθρου  παρατείνεται έως και τις 30.6.2021.

2. Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως

.Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.   

                                    Αθήνα, 29 Οκτωβρίου 2020

                                    Ο Υφυπουργός Οικονομικών

                              ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΒΕΣΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

                               Ο Διοικητής

                               της   Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων

                                    ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΠΙΤΣΙΛΗΣ  

3 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΑΝΔΕΣ ΜΟΥ

    ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΗΡΑ ΔΑΝΕΙΟ 75.000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ
    ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΟΥ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΑΙ sky experience loan loan
    εταιρεία. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΕΥΛΟΓΕΙ τον διαχειριστή του sky
    δάνειο εμπειρίας
    ,
    Το όνομά μου είναι MARIA Είμαι από τη Φινλανδία και έψαχνα για ένα
    εταιρεία γνήσιου δανείου τους τελευταίους 5 μήνες, για αγορά κατοικίας
    το μόνο που πήρα ήταν ένα σωρό απάτες που με έκαναν να τις εμπιστευτώ και στο τέλος
    της ημέρας, μου πήραν τα λεφτά χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλα
    Η ελπίδα μου χάθηκε, μπερδεύτηκα και απογοητεύτηκα, δεν το ήθελα ποτέ
    έχουν οποιαδήποτε σχέση με εταιρείες δανείων στο διαδίκτυο, οπότε πήγα
    δανειστεί κάποια χρήματα από τον α
    φίλη, της είπα όλα όσα συνέβησαν και είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει, αυτό
    Γνωρίζει μια εταιρεία δανεισμού που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό δανείου
    που χρειαζόμουν με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, που μόλις πήρε α
    δάνειο από αυτούς, μου είπε πώς να υποβάλω αίτηση για το δάνειο, το έκανα
    όπως μου είπε, έκανα αίτηση μαζί τους (
    skyexperienceloan@gmail.com) δεν πίστεψα ποτέ, αλλά προσπάθησα και στο δικό μου
    Η μεγαλύτερη έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα
    πιστεύω,
    Είμαι πάλι χαρούμενος και πλούσιος και ευχαριστώ τον Θεό για τέτοιο δάνειο
    εταιρείες σαν αυτή εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες παντού,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκεί έξω που χρειάζονται δάνειο να πάνε για
    skyexperienceloan@gmail.com) δεν θα σας απογοητεύσουν ποτέ και
    Η ζωή σου θα αλλάξει όπως άλλαξε η δική μου. Γρήγορη επαφή
    (skyexperienceloan@gmail.com) σήμερα και πάρε το δάνειό σου από αυτούς Θεέ μου
    ευλογεί τον διαχειριστή του δανείου εμπειρίας Sky για την αυθεντική προσφορά δανείου.
    Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσει με τον διαχειριστή δανείων του δάνειου εμπειρίας Sky για εσάς
    δάνειο επειδή πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από αυτήν την εταιρεία χωρίς
    στρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σε όλους, είμαι η Mariam μια ανύπαντρη μητέρα από την πόλη του Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς έλαβα το δάνειό μου από τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου όταν μας έδιωξαν από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσα πληρώνω περισσότερο τους λογαριασμούς μου. , αφού με έκλεψαν διάφορες διαδικτυακές εταιρείες και μου αρνήθηκαν δάνειο από την τράπεζά μου και άλλες πιστωτικές ενώσεις που επισκέφτηκα. Τα παιδιά μου τα πρόσεχε ο οικοδεσπότης, ήμουν μόνος στο δρόμο. Ώσπου μια μέρα είδα έναν παλιό συνάδελφο που με σύστησε στα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Στην αρχή της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να πάρω το ρίσκο να δανειστώ άλλο δάνειο στο Διαδίκτυο, αλλά με διαβεβαίωσε ότι είχε λάβει το δάνειό της για αυτούς. Με δεύτερη σκέψη, έκανα λόγω της εργασίας μου, έκανα ένα τεστ και έκανα αίτηση για το δάνειο, για καλή μου τύχη, έλαβα ένα δάνειο 50.000,00 $ από το (loancreditinstitutions00@gmail.com). Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω το ρίσκο και να κάνω αίτηση για το δάνειο. Μου επέστρεψαν τα παιδιά μου και τώρα έχω σπίτι και επιχείρηση. Όλες μου οι ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού που έδωσαν νόημα στη ζωή μου όταν έχασα κάθε ελπίδα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σε όλους, είμαι ο Samah Abdullah Awad Al-Karim, χαίρομαι που επιστρέφω σε αυτό το υπέροχο φόρουμ για να καταθέσω για τη βοήθεια που έλαβα από Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου. Χρειαζόμουν απεγνωσμένα ένα δάνειο σε άλλο για να απαλλαγώ από το χρέος και την οικονομική δουλεία που μου είχε βάλει ο πρώην σύζυγός μου. Ήταν πολύ κακό που έπρεπε να ζητήσω βοήθεια από τους φίλους, την οικογένεια, ακόμη και την τράπεζά μου, αλλά κάποιος θα μπορούσε να με βοηθήσει επειδή το πιστωτικό μου σκορ ήταν πολύ κακό. Έκανα περιήγηση με τον υπολογιστή μου και είδα μερικές μαρτυρίες από άτομα που βοηθούσαν τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου με ένα δάνειο, και μετά αποφάσισα να επικοινωνήσω μαζί τους στο email τους: loancreditinstitutions00@gmail.com Ή /WhatsApp: +393509811524., μετά έλαβα ένα μήνυμα από τους και έκανα ό,τι μου ζητήθηκε. Προς μεγάλη μου έκπληξη, μετέφεραν 40.000 δολάρια στον λογαριασμό μου το δάνειο που ζήτησα και τώρα είμαι τόσο χαρούμενος που ξεκαθαρίζω το χρέος μου και έχω επίσης ξεκινήσει μια επιχείρηση με το υπόλοιπο ποσό για να φροντίσω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου. Εάν χρειάζεστε δάνειο, επικοινωνήστε με τον καλύτερο δανειοδότη όλων των εποχών Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου στο email του: loancreditinstitutions00@gmail.com /WhatsApp: +393509811524.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *