Παρασκευή 5 Ιουνίου 2020

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΒΟΛΩΝ ΣΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΩΝ ΑΡΘΡΩΝ 49 ΚΑΙ 66 ΤΟΥ Ν.4172/2013, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ Ν.4607/2019

Από το Ενημερωτικό  Δελτίο του Ιανουαρίου - Φεβρουαρίου  του  2020 του ΣΟΛ.ΑΕ   αναδημοσιεύουμε το άρθρο του Γιώργου Λαζαρίδη Ορκωτού Ελεγκτή Λογιστή Μέλους της ΣΟΛ Crowe με θέμα" Παρουσίαση των μεταβολών στους κανόνες αντιμετώπισης των καταχρηστικών φορολογικών πρακτικών των άρθρων 49 και 66 του Ν.4172/2013, με βάση τον Ν.4607/2019"     Κατεβάστε το άρθρο του ΣΟΛ ΑΕ  Εδώ.

3 σχόλια:

  1. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

    Γεια σας αγαπητοί μου, είμαι η Λίντα ΜακΝτόναλντ, που ζει σήμερα στο Ώστιν Τέξας των ΗΠΑ. Είμαι χήρα αυτή τη στιγμή με τρία παιδιά και είχα κολλήσει σε οικονομική κατάσταση τον Απρίλιο του 2020 και έπρεπε να αναχρηματοδοτήσω και να πληρώσω τους λογαριασμούς μου. Προσπάθησα να αναζητήσω δάνεια από διάφορες εταιρείες δανείων, τόσο ιδιωτικές όσο και εταιρικές, αλλά ποτέ με επιτυχία, και οι περισσότερες τράπεζες απέρριψαν την πίστη μου, δεν είναι πλήρης θύμα εκείνων των κουκουλαριών εκεί που τους αποκαλούν δανειστές αυτο-χρήματος, είναι όλοι απάτες, το μόνο που θέλουν είναι δικό σου λεφτά και δεν ξέρεις ξανά από αυτά που μου έχουν κάνει δύο φορές πριν συναντήσω τον κ. David Wilson, το πιο ενδιαφέρον μέρος του είναι ότι το δάνειο μου μεταφέρθηκε σε μένα εντός 74 ωρών, οπότε θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε με τον κ. David εάν ενδιαφέρεστε να λάβετε δάνειο και είστε σίγουροι ότι μπορείτε να τον πληρώσετε έγκαιρα, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του μέσω email ……… προγραμματίστε εάν πρέπει να επικοινωνήσετε με οποιαδήποτε εταιρεία σχετικά με την εξασφάλιση δανείου χωρίς εγγύηση, τότε επικοινωνήστε με τον κ. David Wilson σήμερα για το δάνειο σας.
    Προσφέρουν όλες τις κατηγορίες δανείου
    Βραχυπρόθεσμο δάνειο (5_10 έτη)
    Μακροπρόθεσμο δάνειο (20_40)
    Προθεσμιακό δάνειο μέσων (10_20)
    Προσφέρουν σαν δάνειο
    Στεγαστικό δάνειο ............., Επιχειρηματικό δάνειο ........ Χρεωστικό δάνειο .......
    Φοιτητικό δάνειο .........., Δάνειο εκκίνησης επιχειρήσεων
    Επιχειρηματικό δάνειο ......., Εταιρικό δάνειο .............. κλπ
    Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου .......... (davidwilsonloancompany4@gmail.com)
    Όσον αφορά την οικονομική κρίση και το δάνειο, τότε το δάνειο David Wilson είναι το κατάλληλο μέρος για να πάει, απλώς πες του. Η κυρία Linda McDonald σας διευθύνει Καλή τύχη… ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαι τόσο ενθουσιασμένος ... Πήρα ένα δάνειο από έναν δανειστή που με βοήθησε με το δάνειο μου. Ήταν καταπληκτικό πώς πήρα ένα δάνειο. Δοκίμασα μια διαφορετική υπηρεσία, αλλά δεν μπορούσα ποτέ να λάβω δάνειο από αυτήν την υπηρεσία. Μερικοί από αυτούς θα με ζητήσουν να συμπληρώσω πολλά έγγραφα και στο τέλος της ημέρας δεν θα τελειώσουν καλά. Αλλά είμαι χαρούμενος μετά τη συνάντηση με την Έλενα Νίνο. Μπόρεσα να πάρω το δάνειο μου ύψους 22.000 ευρώ τώρα η επιχείρησή μου πηγαίνει καλά και θέλω όλοι να το γνωρίζετε σήμερα, επειδή είναι γρήγορο και 100% αξιόπιστο. Τώρα πληρώνω το δάνειο που έλαβα από την εταιρεία Elena Nino δάνεια σε όλο τον κόσμο. Ελάτε σε επαφή μαζί τους και μην χάνετε χρόνο με αυτούς τους δανειστές επικοινωνήστε με αυτό το email: elenanino0007@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρετε
    Δίνουμε κάθε είδους δάνειο όπως φοιτητικό δάνειο, χρέος, επιχειρηματικό
    δάνειο, προσωπικό δάνειο και άλλα. Ψάχνετε για ένα γρήγορο και εύκολο δάνειο ή μια απάτη στο παρελθόν; Εάν ναι, βρίσκεστε στο σωστό μέρος όπου μπορείτε να υποβάλετε με επιτυχία αίτηση για το δάνειο χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση. Σημείωση: Όλοι οι αιτούντες δάνειο θα πρέπει να...
    Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email για περισσότερες πληροφορίες

    = ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΩΡΑ: lendingtree424@gmail.com

    = ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΤΩΡΑ: lendingtree424@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *