Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2020

Ε.2206/2019-ΜΕΧΡΙ 30/4/2020 ΠΑΡΑΤΕΙΝΕΤΑΙ Η ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΞΩΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ


Με την  Ε. 2206/30.12.2019 της  Aνεξάρτητης  Αρχής  Δημοσίων  Εσόδων (ΑΑΔΕ)  με θέμα "Κοινοποίηση του δεύτερου άρθρου της από 24/12/2019 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄212/24-12-2019) περί παράτασης της προθεσμίας για υποβολή αίτησης υπαγωγής στη διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών του ν. 4469/2017 "  διευκρινίζονται  τα  ακόλουθα.
Ειδικότερα
 Σας κοινοποιούμε συνημμένα τις διατάξεις του δευτέρου άρθρου της από 24/12/2019 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄212/24-12-2019) «Κατεπείγουσες ρυθμίσεις για την αυξηση του ποσού του Κοινωνικού Μερίσματος για το έτος 2019, την παράταση ισχύος του εξωδικαστικού
μηχανισμού ρύθμισης οφειλών και την παράταση της προθεσμίας κατάργησης Υποθηκοφυλακείων και Κτηματολογικών Γραφείων», με το οποίο παρατάθηκε η προθεσμία για υποβολή αίτησης υπαγωγής στη διαδικασία εξωδικαστικής ρύθμισης οφειλών του ν. 4469/2017, («Εξωδικαςτικός μηχανισμός ρύθμισης οφειλών επιχειρήσεων και άλλες διατάξεισ», Α΄62) έως την 30η Απριλίου 2020, με σχετική αντικατάστασή του πρώτου εδαφίου της παραγράφου 1 του άρθρου 4 του ανωτέρω νόμου.
 Συν: ΦΕΚ Α΄212/24-12-2019 (2 σελίδες)


                              Ο Προϊστάμενος της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης
                                                          ΕΥΘΥΜΙΟΣ ΣΑΙΤΗΣ
Κατεβάστε την Ε 2206/2019  Eδώ.

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΥ ΤΗΣ Ανδόρας
    Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΑΝΕΙΟΥ ALBAKER, ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ
    ΟΙ ΘΕΩΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΑΝΕΙΩΝ ΑΛΒΑΚΕΡ

    Το όνομά μου είναι maria, είμαι από την Ανδόρα έχω αναζητήσει ένα
    γνήσια εταιρεία δανείου για τους τελευταίους 5 μήνες, για να αγοράσω ένα σπίτι που έχω
    ήταν απάτες που με έκαναν να τους εμπιστευτώ και στο τέλος του
    μέρα, πήραν τα χρήματά μου χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλη μου την ελπίδα
    χάθηκε, μπερδεύτηκα και απογοητεύτηκα, δεν ήθελα ποτέ να έχω
    οτιδήποτε έχει να κάνει με εταιρείες δανείων στο Διαδίκτυο, οπότε πήγα
    δανείσου κάποια χρήματα από έναν φίλο, της είπα όλα όσα συνέβησαν και αυτή
    είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει
    ξέρει μια εταιρεία δανείου που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό δανείου
    χρειαζόταν από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, που μόλις πήρε
    δάνειο από αυτούς, μου έδωσε οδηγίες για το πώς να υποβάλω αίτηση για το δάνειο, το έκανα
    όπως μου είπε, έκανα αίτηση μαζί τους μέσω email:
    albakerloanfirm@gmail.com, ποτέ
    πίστευα, αλλά προσπάθησα και με μεγάλη μου έκπληξη πήρα το δάνειο
    μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    είμαι χαρούμενος και πλούσιος ξανά και ευχαριστώ τον Θεό για αυτό το δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες σε όλα τα μέρη,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκείνους που χρειάζονται δανεισμό το email τους
    (albakerloanfirm@gmail.com) δεν θα σας απογοητεύσουν ποτέ, και
    η ζωή σας θα αλλάξει όπως η δική μου. Γρήγορη επικοινωνία
    (albakerloanfirm@gmail.com) σήμερα και λάβετε
    το δάνειο σας από αυτούς, ο Θεός να ευλογεί την ALBAKER LOAN FIRM για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
    Βεβαιωθείτε ότι επικοινωνήσατε με την ALBAKER LOAN FIRM για το δάνειο σας, επειδή πήρα το δάνειο μου με επιτυχία από αυτήν την εταιρεία χωρίς άγχος., Επισκεφθείτε το email τους (albakerloanfirm@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΔΑΝΕΙΟΥ!!! Είμαστε η ROBERTO LOAN SERVICE Παρέχουμε μακροπρόθεσμη και βραχυπρόθεσμη χρηματοδότηση δανείων. Προσφέρουμε ασφαλή και εμπιστευτικά δάνεια με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2% ετησίως, Προσωπικά δάνεια, Δάνειο ενοποίησης χρέους, επιχειρηματικά κεφάλαια, επιχειρηματικό δάνειο, εταιρικά δάνεια, εκπαιδευτικό δάνειο, στεγαστικό δάνειο και δάνεια για οποιονδήποτε λόγο! Είμαστε η αξιόπιστη εναλλακτική λύση για την τραπεζική χρηματοδότηση και η διαδικασία υποβολής αιτήσεων είναι απλή και απλή. Το δάνειο μας κυμαίνεται από 5.000,00 $ έως 25.000.000.000 $. (Είκοσι πέντε εκατομμύρια δολάρια). Πρόσθετες πληροφορίες: Γινόμαστε γρήγορα η ιδιωτική, διακριτική και προσανατολισμένη στις υπηρεσίες επιλογή δανείων για γενικά δάνεια. Είμαστε η εταιρεία στην οποία απευθυνόμαστε όταν αποτυγχάνουν οι παραδοσιακές πηγές δανεισμού. Εάν ενδιαφέρεστε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τα παρακάτω στοιχεία μέσω email: robertokennety@gmail.com

    Όνομα εταιρείας: Roberto Loan Credit
    Email εταιρείας: robertokennety@gmail.com
    WhatsApp: +1(518)219-0838

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *