Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2019

Δ.Τ. ΑΑΔΕ- Γ. ΠΙΤΣΙΛΗΣ : ON LINE ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΤΑΜΕΙΑΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 Η ενημέρωση των φορέων της αγοράς για το σχεδιασμό της ΑΑΔΕ σχετικά με την online διασύνδεση των φορολογικών μηχανισμών με το TAXIS και την πλατφόρμα ηλεκτρονικών βιβλίων, myDATA, ήταν το αντικείμενο της συνάντησης, που είχε ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργος Πιτσιλής,
με τους Προέδρους του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Κωνσταντίνο Κόλλια, της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου  Αθηνών,  Κωνσταντίνο  Μίχαλο,  της  Εθνικής  Συνομοσπονδίας Ελληνικού  Εμπορίου,  Γιώργο  Καρανίκα  και  της  Γενικής  Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ελλάδας, Γιώργο Καββαθά.   ..........

 Δείτε ολόκληρο το Δ.Τ .Eδώ.

4 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΥ ΤΗΣ Ανδόρας
    Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΑΝΕΙΟΥ ALBAKER, ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ
    ΟΙ ΘΕΩΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΑΝΕΙΩΝ ΑΛΒΑΚΕΡ

    Το όνομά μου είναι maria, είμαι από την Ανδόρα έχω αναζητήσει ένα
    γνήσια εταιρεία δανείου για τους τελευταίους 5 μήνες, για να αγοράσω ένα σπίτι που έχω
    ήταν απάτες που με έκαναν να τους εμπιστευτώ και στο τέλος του
    μέρα, πήραν τα χρήματά μου χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλη μου την ελπίδα
    χάθηκε, μπερδεύτηκα και απογοητεύτηκα, δεν ήθελα ποτέ να έχω
    οτιδήποτε έχει να κάνει με εταιρείες δανείων στο Διαδίκτυο, οπότε πήγα
    δανείσου κάποια χρήματα από έναν φίλο, της είπα όλα όσα συνέβησαν και αυτή
    είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει
    ξέρει μια εταιρεία δανείου που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό δανείου
    χρειαζόταν από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, που μόλις πήρε
    δάνειο από αυτούς, μου έδωσε οδηγίες για το πώς να υποβάλω αίτηση για το δάνειο, το έκανα
    όπως μου είπε, έκανα αίτηση μαζί τους μέσω email:
    albakerloanfirm@gmail.com, ποτέ
    πίστευα, αλλά προσπάθησα και με μεγάλη μου έκπληξη πήρα το δάνειο
    μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    είμαι χαρούμενος και πλούσιος ξανά και ευχαριστώ τον Θεό για αυτό το δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες σε όλα τα μέρη,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκείνους που χρειάζονται δανεισμό το email τους
    (albakerloanfirm@gmail.com) δεν θα σας απογοητεύσουν ποτέ, και
    η ζωή σας θα αλλάξει όπως η δική μου. Γρήγορη επικοινωνία
    (albakerloanfirm@gmail.com) σήμερα και λάβετε
    το δάνειο σας από αυτούς, ο Θεός να ευλογεί την ALBAKER LOAN FIRM για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
    Βεβαιωθείτε ότι επικοινωνήσατε με την ALBAKER LOAN FIRM για το δάνειο σας, επειδή πήρα το δάνειο μου με επιτυχία από αυτήν την εταιρεία χωρίς άγχος., Επισκεφθείτε το email τους (albakerloanfirm@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα είμαι η κυρία Άννα με το όνομά μου και ζω στη Φινλανδία. Θα ήθελα να μιλήσω για την καλοσύνη του Θεού στη ζωή μου μετά από τόσους μήνες που προσπαθώ να πάρω ένα δάνειο στο διαδίκτυο και με απάτησαν, οπότε απελπίστηκα να αποκτήσω ένα δάνειο από έναν νόμιμο δανειστή στο Διαδίκτυο, μετά είδα ένα σχόλιο από έναν φίλο που ονομαζόταν Walter Chad και μίλησε για αυτή τη νόμιμη εταιρεία δανείου όπου πήρε το δάνειό του γρήγορα και εύκολα χωρίς κανένα άγχος, έτσι μου σύστησε μια εταιρεία που ονομάζεται Loan Credit Institutions . οπότε έκανα αίτηση για ένα ποσό δανείου ($80.000,00 USD) με χαμηλό επιτόκιο 2%, οπότε το δάνειο εγκρίθηκε και κατατέθηκε και στον τραπεζικό μου λογαριασμό. ήταν ο τρόπος με τον οποίο μπόρεσα να πάρω το δάνειό μου για να συνεχίσω να λειτουργεί η κατεστραμμένη επιχείρησή μου και επίσης να πληρώσω τους λογαριασμούς μου, γι' αυτό συμβουλεύω οποιονδήποτε ενδιαφέρεται να πάρει δάνειο γρήγορα και εύκολα να επικοινωνήσει μαζί του Για να δανειστεί εταιρεία μέσω email: (loancreditinstitutions00@gmail.com ) \ ή Whatsapp: +393509811524. για να λάβω οποιοδήποτε είδος δανείου χρειάζεστε, σας ευχαριστώ που διαβάσατε τη μεγαλύτερη μαρτυρία της ζωής μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σε όλους, είμαι η Mariam μια ανύπαντρη μητέρα από την πόλη του Άμπου Ντάμπι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, θα ήθελα να μοιραστώ αυτή τη μεγάλη μαρτυρία για το πώς έλαβα το δάνειό μου από τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου όταν μας έδιωξαν από το σπίτι μας όταν δεν μπορούσα πληρώνω περισσότερο τους λογαριασμούς μου. , αφού με έκλεψαν διάφορες διαδικτυακές εταιρείες και μου αρνήθηκαν δάνειο από την τράπεζά μου και άλλες πιστωτικές ενώσεις που επισκέφτηκα. Τα παιδιά μου τα πρόσεχε ο οικοδεσπότης, ήμουν μόνος στο δρόμο. Ώσπου μια μέρα είδα έναν παλιό συνάδελφο που με σύστησε στα Δανειακά Πιστωτικά Ιδρύματα. Στην αρχή της είπα ότι δεν ήμουν διατεθειμένος να πάρω το ρίσκο να δανειστώ άλλο δάνειο στο Διαδίκτυο, αλλά με διαβεβαίωσε ότι είχε λάβει το δάνειό της για αυτούς. Με δεύτερη σκέψη, έκανα λόγω της εργασίας μου, έκανα ένα τεστ και έκανα αίτηση για το δάνειο, για καλή μου τύχη, έλαβα ένα δάνειο 50.000,00 $ από το (loancreditinstitutions00@gmail.com). Είμαι στην ευχάριστη θέση να αναλάβω το ρίσκο και να κάνω αίτηση για το δάνειο. Μου επέστρεψαν τα παιδιά μου και τώρα έχω σπίτι και επιχείρηση. Όλες μου οι ευχαριστίες στα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανεισμού που έδωσαν νόημα στη ζωή μου όταν έχασα κάθε ελπίδα. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί τους μέσω WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα σε όλους, Το όνομά μου είναι Akuzuk, είμαι πολίτης της Λετονίας. ζω στην Ιορδανία. Θέλω να συστήσω σε όποιον χρειάζεται δάνειο να επικοινωνήσει με τα Πιστωτικά Ιδρύματα Δανείου που μου έδωσαν δάνειο 305.000,00 δολαρίων για να ξεκινήσω την επιχείρησή μου. Τα πιστωτικά ιδρύματα δανείου είναι μια νόμιμη χρηματοοικονομική εταιρεία πιστοποιημένη από την Ομοσπονδιακή Κυβέρνηση. Προσφέρουν όλα τα είδη δανείων, π.χ. προσωπικό δάνειο, ενοποιημένο δάνειο, επενδυτικό δάνειο, δάνειο εκκίνησης επιχειρήσεων, δάνειο κολάζ και δάνειο υγείας. Email επικοινωνίας: loancreditinstitutions00@gmail.com ή WhatsApp: +393509811524

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *