Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

ΣΟΛ ΑΕ- ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 22Γ ΤΟΥ Ν.4172/2013, ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ Η ΑΜΟΙΒΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΣΟΛΑΒΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ 2020-2019 ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΜΕΣΟ

Από το Ενημερωτικό  Δελτίο του Αυγούστου -Σεπτεμβρίου του 2021 του ΣΟΛ.ΑΕ  αναδημοσιεύουμε την απάντηση της Φορολογικής Επιτροπής-Τεχνικού Γραφείου με θέμα" ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΕΚΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 22Γ ΤΟΥ Ν.4172/2013, ΔΕΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ Η ΑΜΟΙΒΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΕΣΟΛΑΒΕΙ ΚΑΙ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΔΑΠΑΝΗΣ 2020-2019 ΓΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΜΕΣΟ" με την οποία διευκρινίζονται τα ακόλουθα.  Ειδικότερα , 

Συνεπώς για την πλήρωση της προϋπόθεσης (i) του άρθρου 22Γ του Ν.4172/2013 για το φορολογικό έτος 2020 συγκρίνεται, ως σύνολο και όχι ανά διαφημιστικό μέσο

, η προ εκδόσεως πιστωτικών τιμολογίων κύκλου εργασιών (τζίρου) διαφημιστική δαπάνη, των περ. α' και β' του άρθρου 22Γ του ΚΦΕ του φορολογικού έτους 2019 (έτος βάσης), με την αντίστοιχη συνολική δαπάνη προ εκδόσεως πιστωτικών τιμολογίων κύκλου εργασιών (τζίρου) για το φορολογικό έτος 2020.

Δείτε ολόκληρη την απάντηση της Φορολογικής Επιτροπής.Eδώ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *