Με την Πολ.1151/30.7.2018 της Aνεξάρτητης Αρχής
Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) - που
δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 3225/7.8.2018 τεύχος
Β-' με θέμα " Καθορισμός της διαδικασίας και των δικαιολογητικών για τη
χορήγηση της απαλλαγής που ορίζεται στην παράγραφο 6 του άρθρου 3 του ν.
4223/2013 (Α΄ 287), για κτίσματα μετά του αναλογούντος σε αυτά οικοπέδου, τα
οποία βρίσκονται σε περιοχές που έχουν κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης
πολιτικής προστασίας λόγω σεισμού, πυρκαγιάς ή πλημμύρας και έχουν
αποδεδειγμένα ολοσχερώς καταστραφεί ή υποστεί λειτουργικές ζημιές που τα
καθιστούν μη κατοικήσιμα."
διευκρινίζονται τα ακόλουθα. Ειδικότερα,
αποφασίζουμε:
2. Για τη χορήγηση της απαλλαγής απαιτείται η υποβολή
αίτησης στον αρμόδιο Προϊστάμενο Δ.Ο.Υ. σύμφωνα με το συνημμένο στην
ΠΟΛ.1200/2017 (ΦΕΚ 4429 και 4726 Β΄) υπόδειγμα 1Α, το οποίο επέχει θέση
δήλωσης, συνοδευόμενο από βεβαίωση της αρμόδιας δημόσιας αρχής ή αρχών από την
οποία πρέπει να προκύπτουν η απόφαση κήρυξης της περιοχής σε κατάσταση έκτακτης
ανάγκης πολιτικής προστασίας, η διεύθυνση και το είδος του πληγέντος ακινήτου
καθώς και ότι το κτίσμα έχει ολοσχερώς καταστραφεί ή ότι έχει κριθεί
κατεδαφιστέο ή ότι είναι επισκευάσιμο μεν αλλά έχει υποστεί λειτουργικές ζημιές
που το καθιστούν μη κατοικήσιμο.
3. Εφόσον η αίτηση γίνει αποδεκτή, εκδίδεται νέα «δήλωση
ΕΝ.Φ.Ι.Α. πράξη διοικητικού προσδιορισμού φόρου», η οποία κοινοποιείται κατά
τις διατάξεις του άρθρου 5 του ν. 4174/2013, όπως ισχύει και αναρτάται
ηλεκτρονικά στο λογαριασμό του φορολογούμενου στο ΟΠΣ Περιουσιολόγιο
(www.gsis.gr).
Δείτε ολόκληρη την Πολ.1151/2018 Εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου