Με την Αριθ. Πρωτ.: ΔΕΑΦ Β 1072328 ΕΞ 9.5.2018 της Aνεξάρτητης Αρχής
Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) με θέμα " Εφαρμογή διατάξεων της παρ. 2 του άρθρου 64 του ν. 4172/2013 κατά την
προμήθεια φακέλων με προπληρωμένο τέλος από φορείς γενικής κυβέρνησης "
διευκρινίζονται τα ακόλουθα.
Δείτε ολόκληρη την ΔΕΑΦ Β 1072328 ΕΞ 2018 Eδώ.
Ειδικότερα
Κατόπιν των ανωτέρω, και δεδομένου ότι με βάση τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 64 του ν. 4172/2013 οι φορείς γενικής κυβέρνησης εξαιρούνται από την
υποχρέωση παρακράτησης
φόρου όταν προμηθεύονται, μεταξύ άλλων, γραμματόσημα, προκύπτει
καταρχήν ότι το ποσό που αντιστοιχεί στο προπληρωμένο τέλος εξαιρείται
της παρακράτησης φόρου, δυνάμει των σχετικών διατάξεων, ενώ το ποσό που
αντιστοιχεί στους φακέλους υπόκειται σε παρακράτηση, σύμφωνα με όσα
αναφέρονται στην παρ. 3 του παρόντος, σχετικά με τον διαχωρισμό της
προμήθειας αγαθών από την παροχή υπηρεσιών. Ωστόσο, λαμβανομένης υπόψη
της δυσχέρειας που δύναται να προκληθεί κατά τον διαχωρισμό του
συνολικού ποσού και δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος της συνολικής
δαπάνης αφορά ουσιαστικά τα ταχυδρομικά τέλη, με το παρόν γίνεται δεκτό
ότι όταν δεν είναι δυνατός ο διαχωρισμός του ποσού που αντιστοιχεί στο
προπληρωμένο τέλος από αυτό που αντιστοιχεί στους φακέλους το συνολικό
ποσό θα εξαιρείται της παρακράτησης φόρου με βάση τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 64 του ν. 4172/2013.Κατόπιν των ανωτέρω, και δεδομένου ότι με βάση τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 64 του ν. 4172/2013 οι φορείς γενικής κυβέρνησης εξαιρούνται από την
Δείτε ολόκληρη την ΔΕΑΦ Β 1072328 ΕΞ 2018 Eδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου