Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΣΕΙΡΑ ΔΡΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΙΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ & ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΜ/ΣΗ ΤΩΝ ΔΟΥ

  5.2.2014                                 
                  Δελτίο Τύπου
Το Υπουργείο Οικονομικών υλοποιεί σειρά δράσεων στο πλαίσιο της βελτίωσης των συναλλαγών με τους πολίτες και την αποσυμφόρηση των Δ.Ο.Υ., έτσι ώστε να μπορούν να εστιάζουν σε ελεγκτικές εργασίες καταπολέμησης της φοροδιαφυγής. Οι δράσεις αυτές εντάσσονται στην ευρύτερη στρατηγική του ΥΠΟΙΚ για κατάργηση της υποχρέωσης προσέλευσης των πολιτών στις Δ.Ο.Υ.
Μία από τις σημαντικότερες δράσεις αφορά στην αντιστοίχιση όλων των βεβαιωμένων οφειλών Δ.Ο.Υ. με ταυτότητα οφειλής, που ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά πριν από περίπου ένα χρόνο και από 01/01/2014 εφαρμόστηκε σε όλες τις υποβολές δηλώσεων (ηλεκτρονικά ή/και μέσω Δ.Ο.Υ.) όπου ταυτόχρονα με την υποβολή της δήλωσης –εφόσον αυτή είναι χρεωστική- εκδίδεται σημείωμα για την πληρωμή του φόρου, στο οποίο περιέχεται ο αριθμός της ταυτότητας οφειλής. Συγκεκριμένα οι φορολογούμενοι δεν χρειάζεται πλέον να πληρώνουν φόρους στο ταμείο της Δ.Ο.Υ., αλλά μπορούν να πληρώνουν απευθείας από το σπίτι τους (μέσω internet banking) ή/και από τις τράπεζες και τα ΕΛ.ΤΑ. Η δράση αυτή υπάγεται στο πρόγραμμα πλήρους κατάργησης όλων των επιτόπιων πληρωμών στα ταμεία των Δ.Ο.Υ., όπως επιτυγχάνεται ήδη με τις δεκάδες ηλεκτρονικές εφαρμογές που παρέχονται στο TAXISnet, όπου οι φορολογούμενοι μπορούν από το σπίτι τους να υποβάλουν τις φορολογικές δηλώσεις και να πληρώνουν μέσω internet banking.
Παράλληλα, συνεχίζονται οι διοικητικές ρυθμίσεις και νομοθετικές αλλαγές, έτσι ώστε οι πολίτες να μην υποχρεώνονται πλέον να προσέρχονται στις Εφορίες για διενέργεια φορολογικών εργασιών (όπως συμβαίνει με τα μισθωτήρια, όπου από την 01/01/2014 υποβάλλονται αποκλειστικά ηλεκτρονικά). Ωστόσο, οι φορολογούμενοι που δεν διαθέτουν σύνδεση internet ή δεν κατέχουν τις απαιτούμενες γνώσεις Η/Υ, μπορούν να εξυπηρετούνται στις 120 Δ.Ο.Υ, στα 110 ΓΕΦ και στα 1.000 ΚΕΠ, που λειτουργούν πανελλαδικά.
Τέλος το ΥΠΟΙΚ προχωρεί σταθερά στην εφαρμογή:
• της έκδοσης και πληρωμής παραβόλων από φορείς 10 Υπουργείων, μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής “e-παράβολο” στο TAXISnet (www.gsis.gr -> υπηρεσίες προς πολίτες -> e-παράβολο)
• του Κώδικα Φορολογικών Διαδικασιών από 1/1/2014, με τον οποίο απλοποιούνται και οι εσωτερικές διαδικασίες λειτουργίας των Δ.Ο.Υ.

1 σχόλιο:

  1. Ο σύζυγός μου και εγώ είχαμε πολύ κακή πίστωση όταν βρισκόμασταν βαθιά σε οικονομικούς νομικούς, σε ποιο βαθμό ζητήσαμε πτώχευση, είχαμε λίγα ή καθόλου χρήματα για να στείλουμε την κόρη μας σε ένα κολέγιο που δεν μπορούσαμε να αντέξουμε. Ελέγουμε τα δάνεια payday (εταιρείες δανείων), τα οποία έχουν βοηθήσει ανθρώπους σαν εμάς, να πάρουν τις αλλαγές υποθηκών. Κάθε εταιρεία με την οποία επικοινωνήσαμε ήθελε μια προηγούμενη χρέωση $ 1.000 έως 2.000 δολάρια που δεν μπορούσαμε να αντέξουμε. Επειδή πιστεύαμε ότι δεν είχαμε καμία ελπίδα να επιλέξουμε να πουλήσουμε ή να χάσουμε το σπίτι σας κλείνοντας το. Στη συνέχεια συναντήθηκα σε ένα τοπικό περιοδικό και το εξώφυλλο ήταν μια εταιρεία δανεισμού δανείων. Τα τρία κύρια βήματα. 1. Υποβάλετε ηλεκτρονική αίτηση. E-mail: albakerloanfirm@gmail.com 2. Παρέχετε τα σωστά μέσα αναγνώρισης του κατά πόσο ο πολίτης σας είναι κάτοχος δελτίου ταυτότητας ή άδειας οδήγησης και των πληροφοριών του τραπεζικού σας λογαριασμού. 3. Το δάνειο επεξεργάζεται, εγκρίνεται και διαβιβάζεται. Η μακρά ιστορία μειώθηκε, βοήθησαν να λάβουν δάνειο με σταθερό επιτόκιο 4% και να τροποποιηθούν με αναθεωρημένες πληρωμές. Επίσης έδωσαν στις κόρες τους ένα φοιτητικό δάνειο για να ολοκληρώσουν το πλήρες paycheck του κολλεγίου μου. Δούλεψαμε με το δάνειο του Lasson, ο οποίος μας προειδοποίησε για την πρόοδο ολόκληρου του κόσμου. έκανε όλες τις γραφειοκρατικές, τηλεφωνικές κλήσεις κλπ. Το έκαναν όλα και πήραμε ένα δάνειο που δεχόμαστε. Όταν συμφωνώ με τους όρους δανεισμού τους και υποβάλλω τα στοιχεία της τράπεζάς μου, πλήρωσα μια προσιτή τιμή για αυτές τις υπηρεσίες. Δεν θα μπορούσαμε να το πάρουμε τόσο απλό και οικονομικό όσο ήταν μέσω της διαδικασίας μετασχηματισμού τους με τις γνώσεις μας. Δεν είχα χρόνο να σας ευχαριστήσω, έτσι ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ! Δεν θα μπορούσα να ρωτήσω μια καλύτερη ομάδα. Είμαι ενήμερος για την αναχρηματοδότηση. Καλύτερο για σας, μετακομίζοντας υποθήκη Αν έχετε κάποιο πρόβλημα όπως εμάς, επικοινωνήστε με μια εταιρεία διακανονισμού δανείων. Μπορούν να λειτουργήσουν. Με εκτίμηση, ο Τιμόθεος και η Μαρία υιοθετήθηκαν στις 29 Μαΐου 2018 στο Columbus, GA

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *