Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Α.Π. 17839/2020 ΥΠΑΝ-ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟ 31/1/2020 ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΕΜΗ ΤΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ

Με την Α.Π 17839/14.2.2020 της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου του ΥΠΑΝ  με θέμα " Οδηγίες για τον τύπο & το περιεχόμενο των αποφάσεων που απαιτούν έγκριση η εγκριτική από τις υπηρεσίες ΓΕΜΗ των επιμελητηρίων της χώρας" διευκρινίζονται τα παρακάτω.  Ειδικότερα,
 Με την ενεργοποίηση των διατάξεων του ΙΣΤ’ μέρους του ν.4635/2019 (ΦΕΚ Α’ 167) και ειδικότερα με την θέση σε εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου
116[1] του ν.4635/2019 όπου στον ν.4548/2018 και στον ν.4601/2019 απαιτείται η έκδοση σχετικής εγκριτικής απόφασης ή έγκρισης αυτή εκδίδεται από τον Προϊστάμενο της αρμόδιας για τον υπόχρεο Υπηρεσίας ΓΕΜΗ. Η εν λόγω διάταξη δεν καταλαμβάνει την Ειδική Υπηρεσία ΓΕΜΗ του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων ήτοι την Διεύθυνση Εταιρειών.

Η Υπηρεσία μας έχει ήδη εκδώσει την με αρίθμ. πρωτ. 44559/22-04-2019 εγκύκλιο της με την οποία έχει καθορισθεί επακριβώς το εύρος ελέγχου νομιμότητας και οι απαιτήσεις έκδοσης των σχετικών εγκριτικών αποφάσεων για τις ανώνυμες εταιρείες από τις αρμόδιες Υπηρεσίες των Π.Ε. της χώρας. Η μόνη αλλαγή είναι ότι η αρμοδιότητα αυτή που ασκούταν από τις Π.Ε. της χώρας έως και την 30η Ιανουαρίου 2020 αναλαμβάνεται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες ΓΕΜΗ την επόμενη ημέρα ήτοι την 31/01/2020.

Προς τον σκοπό αυτό απαιτείται να καθορισθεί ο τύπος και το περιεχόμενο των εν λόγω αποφάσεων προκειμένου οι Υπηρεσίες ΓΕΜΗ να λειτουργούν ομοιόμορφα και με συστηματικό τρόπο σε όλη της επικράτεια. Επίσης για τις εν λόγω διοικητικές πράξεις εφαρμόζονται οι διατάξεις του ν.3861/2010 (ΦΕΚ Α’ 112).

Οι πράξεις για τις οποίες απαιτείται διοικητική έγκριση είναι :

Δείτε ολόκληρη την Α.Π. 17839/2020  Eδώ.

2 σχόλια:

  1. Γεια σας και Καλώς ήλθατε στην Spotcap Παγκόσμια Δανειοδοτικές Υπηρεσίες, Το όνομά μου είναι Claudia Klein, είμαι δανειστής και επίσης σύμβουλος δανείου.

    Χρειάζεται μεγάλη οικονομική ενίσχυση; χρειάζεστε ένα δάνειο για διάφορους σκοπούς; αν η απάντησή σας είναι ναι, θα σας συμβουλεύσω να επικοινωνήσετε με την εταιρεία μου μέσω | spotcapglobalservices@gmail.com | ή να μας στείλετε μήνυμα στο WhatsApp: +4915758108767 | και να έχετε ένα δάνειο στο λογαριασμό σας εντός 24 ωρών, διότι παρέχουμε άριστες υπηρεσίες δανείου σε όλο τον κόσμο.

    Προσφέρουμε κάθε είδους δάνειο (Προσωπικό Δάνειο, Επιχειρηματικό Δάνειο και πολλά άλλα), προσφέρουμε μακροπρόθεσμα και βραχυπρόθεσμα δάνεια και μπορείτε επίσης να δανειστείτε μέχρι και 15 εκατομμύρια ευρώ. Η εταιρεία μου θα σας βοηθήσει να επιτύχετε μια ποικιλία στόχων με ένα ευρύ φάσμα δανειακών προϊόντων.

    Γνωρίζουμε ότι η απόκτηση ενός νόμιμου δανείου ήταν πάντα ένα τεράστιο πρόβλημα Στα άτομα που έχουν οικονομικό πρόβλημα και χρειάζονται λύση σε αυτό, πολλοί άνθρωποι το βρίσκουν τόσο δύσκολο να πάρουν δάνειο μετοχών από τις τοπικές τους τράπεζες ή άλλα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα λόγω του υψηλού ενδιαφέροντος ποσοστό, ανεπαρκείς εξασφαλίσεις, λόγος χρέους προς εισόδημα, χαμηλό πιστωτικό αποτέλεσμα ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο

    Δεν υπάρχουν πλέον χρόνοι αναμονής ή αγχωτικές επισκέψεις τράπεζας. Η υπηρεσία μας είναι διαθέσιμη 24/7 - μπορείτε να πάρετε ένα δάνειο και να ολοκληρώσετε τις συναλλαγές σας όποτε και όπου θέλετε

    Παρέχουμε υπηρεσίες δανείου παγκόσμιας κλάσης 24 ωρών. Για ερωτήσεις / ερωτήσεις; - Στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε | spotcapglobalservices@gmail.com | ή να μας στείλετε μήνυμα στο WhatsApp: +4915758108767 | & Λήψη απάντησης Σε μια στιγμή.

    Η οικογένειά σας, οι φίλοι και οι συνάδελφοί σας δεν χρειάζεται να ξέρουν ότι έχετε χαμηλά μετρητά, απλά γράψτε μας και θα λάβετε ένα δάνειο.

    Η οικονομική σας ελευθερία είναι στα χέρια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΟΥ ΤΗΣ Ανδόρας
    Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΕ ΣΠΙΤΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΑΝΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ, ΚΑΛΟΥΜΕΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΑΝΕΙΟΥ ALBAKER, ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ
    ΟΙ ΘΕΩΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΔΑΝΕΙΩΝ ΑΛΒΑΚΕΡ

    Το όνομά μου είναι maria, είμαι από την Ανδόρα έχω αναζητήσει ένα
    γνήσια εταιρεία δανείου για τους τελευταίους 5 μήνες, για να αγοράσω ένα σπίτι που έχω
    ήταν απάτες που με έκαναν να τους εμπιστευτώ και στο τέλος του
    μέρα, πήραν τα χρήματά μου χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλη μου την ελπίδα
    χάθηκε, μπερδεύτηκα και απογοητεύτηκα, δεν ήθελα ποτέ να έχω
    οτιδήποτε έχει να κάνει με εταιρείες δανείων στο Διαδίκτυο, οπότε πήγα
    δανείσου κάποια χρήματα από έναν φίλο, της είπα όλα όσα συνέβησαν και αυτή
    είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει
    ξέρει μια εταιρεία δανείου που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό δανείου
    χρειαζόταν από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, που μόλις πήρε
    δάνειο από αυτούς, μου έδωσε οδηγίες για το πώς να υποβάλω αίτηση για το δάνειο, το έκανα
    όπως μου είπε, έκανα αίτηση μαζί τους μέσω email:
    albakerloanfirm@gmail.com, ποτέ
    πίστευα, αλλά προσπάθησα και με μεγάλη μου έκπληξη πήρα το δάνειο
    μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    είμαι χαρούμενος και πλούσιος ξανά και ευχαριστώ τον Θεό για αυτό το δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες σε όλα τα μέρη,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκείνους που χρειάζονται δανεισμό το email τους
    (albakerloanfirm@gmail.com) δεν θα σας απογοητεύσουν ποτέ, και
    η ζωή σας θα αλλάξει όπως η δική μου. Γρήγορη επικοινωνία
    (albakerloanfirm@gmail.com) σήμερα και λάβετε
    το δάνειο σας από αυτούς, ο Θεός να ευλογεί την ALBAKER LOAN FIRM για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
    Βεβαιωθείτε ότι επικοινωνήσατε με την ALBAKER LOAN FIRM για το δάνειο σας, επειδή πήρα το δάνειο μου με επιτυχία από αυτήν την εταιρεία χωρίς άγχος., Επισκεφθείτε το email τους (albakerloanfirm@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *