Τις τελευταίες... πινελιές στα τέλη κυκλοφορίας για το
2016 βάζει το οικονομικό επιτελείο, έπειτα από τις αντιδράσεις που έχουν
υπάρξει στις φήμες για μια μέση αύξηση κατά 200 ευρώ στα μικρομεσαίου
κυβισμού αυτοκίνητα. Αλλά και το σενάριο για την επιβολή τέλους σε
περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος προκειμένου να αποφευχθεί ο
κίνδυνος και νέας κατάθεσης πινακίδων στα Ι.Χ. υψηλού κυβισμού, έχει
προκαλέσει αναταραχή στην αγορά και σε χιλιάδες ιδιοκτήτες τέτοιων
αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με πληροφορίες της «ΗτΣ», η γενική φιλοσοφία του σχεδιασμού των νέων τελών κυκλοφορίας που αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες μέρες, είναι να «μοιραστεί» το οικονομικό βάρος. Δηλαδή, οι όποιες αυξήσεις προκύψουν στα ΙΧ ηλικίας έως πέντε ετών (ουσιαστικά με άδεια κυκλοφορίας από τον Νοέμβριο του 2010, όπου έχει υπάρξει και η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού, δηλαδή με την εκπομπή CO2 και όχι του κυβισμού) ή όσα θα πάρουν άδεια κυκλοφορίας για το 2016, να? επιστραφούν ως μειώσεις στα παλαιότερα των πέντε ετών αυτοκίνητα!
Δείτε ολόκληρο το άρθρο της ημερήσιας.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113841002
Σύμφωνα με πληροφορίες της «ΗτΣ», η γενική φιλοσοφία του σχεδιασμού των νέων τελών κυκλοφορίας που αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες μέρες, είναι να «μοιραστεί» το οικονομικό βάρος. Δηλαδή, οι όποιες αυξήσεις προκύψουν στα ΙΧ ηλικίας έως πέντε ετών (ουσιαστικά με άδεια κυκλοφορίας από τον Νοέμβριο του 2010, όπου έχει υπάρξει και η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού, δηλαδή με την εκπομπή CO2 και όχι του κυβισμού) ή όσα θα πάρουν άδεια κυκλοφορίας για το 2016, να? επιστραφούν ως μειώσεις στα παλαιότερα των πέντε ετών αυτοκίνητα!
Δείτε ολόκληρο το άρθρο της ημερήσιας.
http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26516&subid=2&pubid=113841002
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου